Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 17. juni 2024

Juni haul!

 Jeg er forsinket. 2 dage. Men jeg kunne bare ikke få mit mailprogram på pc'en til at åbne, og jeg bruger pt mail for at overføre billeder. Jeg er nødt til at finde en bedre løsning. Men i går fik jeg nok, og jeg har derfor besluttet mig for, at jeg i stedet for bare går ind og downloader billederne af, hvad jeg har købt. 

Den første ting, der blev købt, var denne kat fra Lego.

Det er en såkaldt "Tuxedo cat", og den hører ind under den serie, der hedder "Ideas". Katten har gule øjne, men der følger to blå øjne med, som man kan bytte ud med, hvis man hellere vil have sin kat med de blå øjne. Katten har på billedet her også lukket mund, men der følger en ekstra mund med, hvor munden er åben og tungen er synlig. Katten blev lanceret 1. juni 2024, og den er i restordre allerede. Vi bestilte vores d. 1. juni, og vi har fået at vide, at den kan forventes at ankomme d. 17/7. Prisen for denne fullsize Legokat er 899 kroner + fragt. Hovedet kan dreje hele vejen rundt, og halen kan bevæge sig lidt. Det er en Lego ting, man bygger for at have den stående, og ikke som en legeting. Det er også et 18+ sæt med næsten 1.800 brikker. Vi har placeret en større ordre. Vi har købt to katte - en til os hver. For jeg vil gerne pakke min ud og have den stående, men René er en samler. Så han har købt en der aldrig bliver åbnet. Derudover har vi købt "The Office" kontoret med de tilhørende ansatte, der var 1 tilbage der hvor vi købte det, og det var bare med at få det købt, fordi vi har kigget på det længe. Der er også udkommet en Simba løve, en stor og en mindre. Dem købte vi en af hver af, og jeg tror at René har planer om at samle den lille. Han har andet Lego, som han ikke har taget hul på, fordi værdien bliver ødelagt så snart æsken bliver åbnet. Jeg har købt 3 sæt til ham, han har selv købt 1. Jeg har givet ham et lokomotiv, der hed noget i retning af The Crocodile Express (jeg er på ingen måde sikker i denne sag), samt 2 sæt fra The Simpsons - Familiens hus og Apus K-Mart. Jeg tror, at det sæt han har købt, er en eller anden dude fra Harry Potter. 

Den næste ting, jeg investerede i, var ikke 1, men hele 2 ting. Parfume! Jeg er nødt til at finde min duft. En duft, der skriger RIKKE! Jeg fandt disse to parfumer hos cocopanda.dk. Jeg havde tilbragt ret lang tid med at sidde og lede efter beskrivelser af dufte, der kunne virke som RIKKE! Og disse to var... så tæt på, som jeg umiddelbart kunne komme.

De viser begge to her, at der er 15ml i flasken. Der var ca. 1/4 mindre i "You Are My Everything" end der var i "Anything For You". Men de er begge fra GOSH Copenhagen, og da jeg købte dem, kostede de 103 kroner pr. styk. Der er ingen tvivl om, at jeg elsker begge to - men jeg er ekstra glad for "Anything For You". Den er virkelig bare så tæt på mig, som jeg egentlig tror, at kan komme, uden at skulle investere tusindvis af kroner i parfume. Fordi begge parfumer kom fra dette mærke (GOSH Copenhagen er et supergodt mærke - min go-to foundation og concealer er derfra, og jeg har gang i en mascara derfra lige i øjeblikket, som giver de mest fantastiske øjenvipper!) fik jeg en gratis GOSH Copenhagen mascara med.

Det er da meget sødt. Jeg glæder mig til at prøve den, men lige nu har jeg, som nævnt, gang i en anden. 

De sidste to ting, jeg har købt her i juni, er CURLERS! Og de varmefri af slagsen! Denne pakke med Dialara Premium Papilotcurlere indeholder 42 skumcurlers, som man kan twiste. De har forskellige størrelser, der er 7 forskellige størrelser, og der er 6 af hver størrelse.

De kommer i denne fancy taske, så man altid har styr på dem. Jeg finder at det er nemmest at placere dem i et bestemt mønster, men man sætte dem som man vil. Håret skal være fugtigt, rul op, bøj enderne og gå i seng. Vågn op med fantastiske krøller! Denne lille fancy taske kostede lidt over 13€, og den er købt hos Amazon.de. Men jeg kan ikke bare gå i seng med disse curlers og vådt hår. Så jeg købte også disse hårnet af stof, lavet af et åndbart net, som jeg kan trække ud over. Man kan få dem i hvide, pink, lyseblå og sorte. Men fordi de er i forskellige pakker, og dem med de sorte og lyseblå er dyrere end dem med de hvide og pink, købte jeg hvide og pink. De kostede lige lidt over 5€. Mærket er Jeffdad.
Der er bedre billeder. Men dette billede er det sjoveste. Hvem har godkendt at det skulle med? Haha. Men hårnettene er okay at have på om natten, og man har ikke en svampefølelse i hovedbunden når man vågner. Både curlers og disse hårnet gør det behageligt at sove med dem i, og man kan falde i søvn mens man ligger og tænker på alle de lækre krøller, man får når man vågner op, uden at skade sit hår. I love that. 

Jeg kan ikke vise mine krøller lige nu, eftersom jeg ikke kan komme ind på min mail på min pc, men - jeg skal nok komme efter det på et tidspunkt. Jeg vil nu finde et sted hvor jeg kan have ondt af mig selv, for jeg har vist fået blærebetændelse. Yeah. I don't like that at all. Jeg skal til lægen i morgen, hvilket jeg hader mindst lige så meget. Jeg håber at René kan ringe derned og få talt dem fra det. Hav en god dag, og igen - undskyld at jeg er 2 dage forsinket!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar