Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 13. september 2021

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!

 I dag har min første, helt store kærlighed og mit helt store idol fødselsdag. Han bliver 60 år. Jeg ved det godt. Der er en temmelig stor aldersforskel på os. Men jeg har elsket Dave Mustaine fra første sekund jeg hørte hans stemme. Jeg vidste ikke engang hvordan han så ud. Jeg vidste, at han ville være fantastisk. Og det var han. I mange år var han den eneste mand, som jeg elskede, og jeg sammenlignede alle med ham. Han er stadig en af mine yndlingsmusikere og sangere, og jeg freaking elsker Megadeth, som jeg efterhånden har lyttet til i mange år. Jeg startede med at lytte til dem allerede i april 1994. Det er mange år siden. Men jeg synes stadig at han er dejlig. Også selvom vi ikke er helt enige om alting. Det skal man ikke være. Jeg håber at han, og alle andre som har fødselsdag i dag (som f.eks. min mentor Birgitte, der bliver 53) får en fantastisk dag!

HAPPY BIRTHDAY TO ALL BIRTHDAY-PEOPLE OF TODAY!

Jeg har nogle anmeldelser på vej af nogle ting, der er købt. Jeg synes i hvert fald at de fortjener en anmeldelse. Straight out. Hav en cat-tastic uge! (love that guy!) Husk at se sæson 6 af Lucifer på Netflix, og hver fredag er der et nyt afsnit af What We Do In The Shadows. Jeg er selv lige nu i gang med Queen of the South på Netflix, den er god, men René vil gerne se Riverdale, så den starter jeg nok op på sammen med ham. Den er på Netflix.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar