Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 23. maj 2020

Yeah. This is the new and improved me!

I know... Det hører ikke hjemme på denne blog. Men jeg er nødt til at tilstå noget. Her til morgen. Like, klokken 5 eller sådan noget. Tog jeg 2 frisørsakse og satte mig ud på badeværelset og choppede halvdelen af mit hår af. Der var så meget, og jeg kunne ikke have min paryk på. Og jeg ville gerne gå mere med paryk. Så skal jeg heller ikke koncentrere mig så meget om hårfarvning! Så jeg klippede bare lortet af. Eller.. Sådan ...
Efter jeg havde vasket mit hår, fik det lov at tørre, så tog jeg min wigcap på, og nu ser jeg således ud:
And you know what? I REALLY, really like it. Jeg er faktisk pænere med den lyse farve. I starten føltes det mærkeligt at have parykken på. Også selvom der teknisk set var plads til håret indenunder. Men man skal lige vænne sig til det. Men nu er der gået 2½ time, og jeg har næsten ikke nogle problemer længere! Jeg freaking elsker dette look!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar