Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 5. juni 2020

Har muligvis været udsat for smitte

And so... For to dage siden ringede en person fra kommunen og fortalte mig, at jeg har været i kontakt med en COVID-19 smittet medarbejder, som har været i  mit hjem. Derfor skal René og jeg nu testes for COVID-19. Og det skal vi i dag. Jeg tror ikke, at vi har det, nogen af os, men jeg tænker da over det. Vi har passet skidemeget på. Og så viser det sig, at det muligvis har været for intet, at vi måske er blevet smittet, lige her, hjemme i vores eget hjem...

Jeg skriver lige en linje eller to, når jeg kender svaret. Er det to dage, der går? Men der er weekend, jeg ved ikke, om de arbejder på det i weekenden. Jeg må jo bare lige spørge på podningsstationen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar