Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 6. september 2016

Jeg er her stadig

Puha... Så er det i morgen, det sker for Hatten. Jeg hepper på dig, her på sidelinjen, og sender dig tonsvis af positive tanker.

Her går det stærkt ned ad bakke. Cisordinol blev ordineret til mig i fredags, men jeg ville ikke tage det, så fra i dag er jeg gået op til 1g Seroquel Prolong i døgnet - 200mg om morgenen, 800 om aftenen. Jeg ved ikke om det er noget fast eller bare i en periode.

Jeg har købt ind til at  lave min egen foundation, og mine varer kommer i næste uge. Uh! Exiting! Jeg må huske, at jeg kun kan blande små mængder ad gangen - der er jo ikke nogen konserveringsmidler i.

Tja. Jeg har ikke så meget at sige, faktisk. Burde nok skrive til min psykolog og bede om at få udsat vores næste aftale, fordi jeg tror ikke, at det er en super idé at tage afsted, hvis jeg er fucked op syg i roen. Og jeg skal senest melde afbud dagen før, inden klokken 16.  Så det er jo ved at være oppe over.

3 kommentarer:

  1. Jeg har det fint nu :)
    Min højre hjernehavdel er bgyndt at tænke i stedet for den venstre og jeg skal hjem fra sygehuset i ugen som kommer nu.
    Alt gik godt <3 Mange tak for alle de positive tanker Rikke <3

    //Hatten

    SvarSlet
  2. Godt at høre - og det var så lidt!

    SvarSlet
  3. He he så er SirThomas her. Eller skal jeg gå under navnet cerberus-tiger. Eller hvad med Tiberius ?
    Men kan du have det så nice Rikke :)

    SvarSlet