Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 19. oktober 2019

SHIT den sang er monstrøs fed!

YAAASSS! Den nye Marilyn Manson sang, "God's Gonna Cut You Down" er simpelthen så fed at jeg bogstaveligt talt GRÆD da jeg hørte sangen og så videoen. Like, FINALLY something good! Send mig et perfekt album denne gang, Marilyn Manson, og jeg er din fan for evigt! Ej, okay, jeg lover ikke noget, men jeg sådan semi-lover det. Den sang vækkede bare alle de gode og rigtige følelser i mig, og jeg glæder mig SUPERMEGET til at høre mere! Sangen er virkelig bare så enormt fed, så meget RIKKE lige nu, og videoen viser mig, at manden, som fylder 51 til januar, stadig kan levere et smukt stykke arbejde. That man is still hot as hell.

OMG, I'm just ... SHOOK!

Og jeg har lige set 4. del af Shane & Jeffrees serie - jeg elsker serien, jeg elsker deres venskab, jeg elsker alt omkring det. Jeg så den første serie, Shane lavede om Jeffree dengang for længe siden, fordi jeg nød at se Jeffrees videoer. Still do. Men omkring Shane er det anderledes. Han er bare ... Jeg kan godt lide ham. Og Shane. Jeg kan også godt lide Ryland, men jeg må erkende at jeg ikke kender så  meget til Nathan. Han virker flink, og det lader til at Jeffree elsker ham meget, og at det er gengældt. Den slags er jeg altid med på. Og Ryland og Shane er jo for nyligt blevet forlovet. Nu siger jeg "for nyligt", men det er det jo ikke. Det er bare lige blevet "bragt op igen" i forbindelse med denne nye serie. Jeg synes at det er cool at Rylands søster er med til at lære Shane om makeup, så han får ideer fra andre end Jeffree. Men helt sikkert en cool serie. Man er blevet så vant til bingewatching fra Netflix, at man er ved at dø, når man ved at der går en uge før man kan se dem igen... Det var 4. afsnit i dag, så der er kun 5 tilbage - det er alt for lidt. Men allerede nu er der begyndt at danne sig en masse drama, som jeg ser det. Omkring James Charles og hans palette, som Morphe havde planer om at re-release sidst i november, men som tilsyneladende pludselig er kommet ud her midt i oktober. Og vi ved nu, at Shane og Jeffree oprindeligt spørger om den 1. november, og at de ikke vil have en oktoberpalette, fordi det er sådan lidt festent. Og hvad har Manny MUA lavet? Udsendt en Halloween-themed kollektion, limited edition. Når den er udsolgt, kommer der ikke flere. Det er hans Moonspell collection. Men alt er jo blevet vendt op og ned, efter James Charles kom ud i den der store skandale. Han har lige udtalt en masse om, at han har haft planlagt at udsende sin nye minipalette fra Morphe her sidste fredag (eller var det denne fredag?), men det har hende fra Morphe jo så lige afsløret i en telefonsamtale med Shane og Jeffree, som blev optaget på film tilbage i maj eller juni, at det ikke er rigtigt... What the actual fuck...Jeg kan ikke lade være med at grine lidt over James, fordi han er den mest irriterende, mest ... jeg har ingen ord. Jeg hader James Charles. Hans stemme irriterer mig. Og hans røv. Hvorfor, når der bliver vist klip fra steder som f.eks. Coachella, er James Charles altid med i ass-less outfits? Der var en, der skrev som en kommentar på en video jeg så, som jeg desværre har glemt hvad var, at James altid har det der hvide outfit på, som virkelig ligner at han har viklet sig selv ind i toiletpapir. Det er så sandt! Han er endda så irriterende, at han laver reklamer for Olli Henriksen (kunne det ikke være fedt hvis han i det mindste kunne finde ud af at sige "Ole"? Jeg har hørt andre engelsksprogede kunne udtale det navn helt ok. Det er som om at jo mere populær man er, jo mere nødvendig er det at sige andres navne forkert) hudpleje hvor han står og benytter disse produkter, og folk siger om ham "Hvordan kan han have sådan en flot hud?" - men han har makeup på. Han står bogstaveligt talt med sin badehætte, læbestift, og ekstra lange øjenvipper inde i sit bad og synger, og fortæller bagefter at man virkelig bare behøver nogle få gode hudplejeprodukter for at få en god hud. Se hvor lang tid jeg har brugt på ham allerede. JEG HADER HAM INTENST fordi hans stemme er irriterende, fordi hans fjæs er irriterende, og alle dem, jeg godt kan lide at se på Youtube, på den ene eller anden måde, snakker om James Charles.

Må jeg i denne sammenhæng lige nævne Petty Paige på YouTube, som laver gode dokumentarer om relevante ting, som kanalen Ready To Glare. De to kanaler er virkelig gode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar