Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 4. januar 2020

En god start på 2020?

Hello friends!

Ja. Så blev det den 4. januar 2020. Klokken er ca. 20:30. Der har lige været noget, som både René og jeg (men især René, som har forstand på det, hvilket jeg ikke har) bedst kan kategorisere som skud fra enten en riffel eller en maskinpistol. Så... Hvem mon der er blevet likvideret her i byen til aften?

Det er mærkeligt at tænke på, at jeg er vokset op i denne by, hele min barndom er foregået her. Og der sker den slags nu. Gjorde der også det dengang jeg var barn, eller var jeg bare så lykkeligt uvidende? Jeg er glad for, at jeg ikke skal opfostre et barn i dagens Danmark. Jeg er glad for, at jeg ikke skal opfostre et barn i vores verden, for med alt den forurening, krig, sygdom og andre ting, som f.eks. sult og overbefolkning, har jeg en idé om, at vores verden snart ikke er her længere.

Eksisterer Jorden om 10 år? Som en beboelig planet for mennesket?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar