Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 2. december 2014

Hurtigt!

Jaeh... Jeg vil have René med ned at handle NU. Men han skal se det færdigt, han ser nu, selvom det er en serie på en dvd. Come on! Jeg er irriteret over det. Men jeg kan jo ikke tvinge ham til at droppe sit fjernsynskiggeri til fordel for mig og min interesse i at havne hos Hjertebageren, som lukker klokken 18:00. Klokken er 17:05, og jeg går langsomt. Det tager René omkring 20 minutter at gå derned, så nok 30-35 med mig, fordi jeg har min skodrollator med. Så når vi når derned, har de fjernet alt fra deres montre og jeg kan ikke få det, jeg gerne vil ha'. Så jeg er irriteret. Måske går det bedre, hvis jeg går derned uden rollatoren? Det kunne jeg måske foreslå? For hvis René er færdig med afsnittet 17:15, som han siger, og vi så skal have tøj på og få rollatoren ned, er der bare ikke tid nok. Det er for dumt.

Men nu er den 17:12, og jeg kan høre at han lukker ned derinde, så jeg vil da se, om jeg kan få det til at fungere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar