Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 8. februar 2017

En andenplads er vel også okay?

I laughed so hard... Jeg ved ikke engang, hvordan jeg faldt over dette videoklip, men det er HILARIOUS. Fra Natholdet (på TV2), uploadet til Youtube på deres egen kanal den 2. februar i år:

"Denmark Second"
- Den stemme, der snakker i videoen, rammer sygt godt med den der Trump-snak, og ordene, der bliver brugt, er så meget "Trumpy" - I LIKE IT! Den er så sjov, mand, jeg har grinet og grinet, tror jeg så den 4 gange i forgårs (da jeg fandt den). 

Men ellers - har jeg ikke ret meget på hjertet for i dag. Jeg er allerede træt af "det nye Youtube", det er fandeme så irriterende! Man går i seng en aften og vågner op til kaos dagen efter... Ikke på min hitliste. 

Her er superstille... Er det fordi det har sneet? Nej, den smule gør sgu ingen forskel. Måske er det Renés hovedtelefoner, der gør udslaget. De plejer jo ikke at være der.

Anyways - der er morgenmad om lidt, så jeg kan lige så godt slutte af nu. Ville bare dele denne lille reklame med jer 😁

Have a nice day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar