Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 20. juli 2021

Jeg er træt og min mand elsker mig SÅ meget

 Oh no. No, no, no. My man is sick. 

René blev syg i lørdags. Hans temperatur ligger og roder omkring 39,2. Jeg er ikke pylret over ham normalt, men han opfører sig mærkeligt. Hvis han "bare" var syg, kunne jeg afskrive det, for han sover en del. Men han sagde "Jeg elsker dig SÅ meget" til mig noget nær 10 gange i går, og selvom dagen i dag ikke engang er nået til aftentide, har han alligevel sagt det en del gange. Han siger det normalt 1, måske 2 (allermaks 3 gange) om dagen. En så voldsom stigning gør mig nervøs. Han må have det virkelig dårligt. Jeg burde nok også gøre noget. Jeg gør ikke super mange ting for ham. Der er ikke så meget at gøre. Jeg sørger for, at han har noget at drikke, men han vil ikke have noget at spise, han vil ikke på wc, jeg skifter hans dyne, så han kan få den til tørre efter sine svedeture, og ellers... Så må jeg gøre det så godt som jeg nu kan. 

Det er bare sådan lidt øv, for her sidst på aftenen, nu hvor klokken er 3 kvarter fra midnat, er jeg også begyndt at føle mig syg. Jeg tror at René har smittet mig med hvad det så end er, han fejler. Jeg tror ikke, at det er bivirkninger fra vaccinen i onsdags. Jeg må nok hellere gå i seng. 

Sov godt. Jeg er træt as fuck, så jeg skal nok sove godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar