Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 13. september 2022

René er indlagt.

 Jeg ved ikke... Mandag morgen var jeg nødt til at ringe til lægen, fordi René fik kramper. Lægen ringede efter en ambulance, som hentede René. Han skal være indlagt indtil fredag. Jeg føler mig ekstremt ensom, men det er værre for Bella, tror jeg, der tilsyneladende er stoppet med at spise. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har ham på medhør, når han ringer, så hun kan høre hans stemme, og det er som om hun reagerer positivt lige bagefter. Jeg ved det ikke... Lige nu er det hele bare noget bæ.

Alle jeg kender, som ikke har hørt fra mig, eller ikke hører fra mig i den nære fremtid, og som læser dette: dette er årsagen. Jeg vender tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar