Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 24. januar 2024

Ændringer på bloggen

Jeg har besluttet at jeg kommer til at have en klumme på denne blog, som handler om ægteskab. Mere præcist hvordan det er at bo sammen hver dag i 16 år, 24/7/365, to personer der er fundamentalt forskellige og har svært ved at forstå hinandens issues. Hvert indlæg vil blive lagt op hver 14. dag, det bliver den samme overskrift på alle indlæg, men med et #00 og videre. Dagene bliver udregnet fra den første i måneden.

Den 3. uge i en given måned vil jeg snakke om ting jeg har købt og give min mening om dem.

Den 1. i hver måned vil jeg fortsat anmelde en bog.

Jeg overvejer at lave nogle deep dives i de emner, der interesserer mig, men der kommer ingen fast dag.

Jeg overvejer også at skifte farvetema og måske ændre lidt på de forskellige gadgets.

I morgen er en af de dage jeg bestemt ikke glæder mig til. Jeg er dog nødt til det. Jeg håber at din tirsdag var perfekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar