Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 30. januar 2024

1, 2, 3, TJEK!

 I nat var en af de bedste i lang tid. René kunne ikke sove. Så fra ca. midnat og frem til lidt over 4, da jeg ikke kunne hænge sammen længere, og lagde mig til at sove, lå vi bare og hørte musik på YouTube. Det var virkelig hyggeligt og rart. Når det kommer  til musik fra 80'erne har  vi en hel del mere tilfælles end alle andre tidsperioder. Jeg ville være blevet længere oppe hvis jeg kunne. Men sådan lå kortene ikke for mig. Ikke denne gang. 

Jeg har faktisk ikke noget at sige. Jeg skal bare lige tjekke at alt fungerer som det skal med mit nye, orange tema. Jeg synes at det sorte var virkelig pænt, men det var unægtelig svært at se hvad der stod osv. Dette burde være bedre!

Jeg gennemgår mine gadges og ser om noget skal opdateres! Hav en dejlig eftermiddag, aften, nat eller morgen, måske endda formiddag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar