Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 17. august 2010

Når livet stinker...

Hej. Jeg hedder Rikke, og jeg er skizofren. Så siger I: "Hej Rikke"...

Ja, for jeg er syg igen. Igen-igen. Det efterhånden en belastning. Men... Tja.. Hvad kan man gøre? Jeg kan stige i medicin, men... Nej, vel? Jeg synes at jeg får rigeligt... Jeg vil ikke have mere, medmindre det er sidste mulighed. That's how it's gonna be.

Da jeg stod op i morges, så jeg, at jeg havde skrevet et indlæg på blog.dk... Det blev jeg nødt til at slette. Kan jo ikke have sådan noget stående... You know... Der er grænser.

Jeg skal have skrevet mere på Jaspers verden - overvejer at gøre det i dag... Det er LÆNGE siden der sidst blev lagt noget op. Det kan jo ikke gå.. Så jeg må i gang med skriveriet igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar