Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 15. august 2010

Sådan ser de kommende uger ud

Det er længe siden, jeg har fået skrevet. Jeg synes at jeg har haft så travlt. Det har jeg ikke. Men min tid er gået med at skrive indlæg på blog.dk, samt at chatte på Messenger. Det er sådan lidt øv, at jeg nærmest har glemt denne blog, jeg må huske at få skrevet noget mere!

På mandag skal René scannes for forværringer ang. hans ryg/hofte/iskiasnerve. På torsdag skal jeg møde min nye neurolog for første gang. Det bliver spændende! Hun kan næsten kun være mere kompetent end Eva, som jeg havde på Roskilde Sygehus. Sikke en tosse. Hun har skrevet i min journal, at jeg lider af pseudoanfald... Det fandeme bare ikke i orden!


Den 25. august skal jeg til samtale på Hvidovre Hospital. Jeg skal til en samtale angående en gastric bypass operation. Det glæder jeg mig til, og jeg håber inderligt at jeg kan få den operation! Det er ikke sikkert, fordi jeg tager psykofarmaka - det var den grund, jeg fik som afslag sidst jeg var derinde (2 år siden). Jeg har imidlertid hørt om en del, der tager psykofarmaka, som har fået denne operation, så jeg satser på, at jeg også kan. Ellers har jeg et problem. Den 2. september skal jeg have røntgenfotograferet ryggen. Jeg tror ikke, at røntgenbillederne viser noget. Der ska nok en scanning til. Der er lang ventetid. Men jeg kan jo ikke rigtig gøre andet end at vente. Hvis de finder grund til at MR-scanne mig.

Det er sådan set det, der rører sig i mit liv lige for tiden. Jeg har ikke noget spændende at berette. Menøh... Det kommer der nok på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar