Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 3. august 2010

Sorry!

Okay. Jeg skulle nok have læst brevlegen helt igennem inden jeg gik i gang... Sagen er nemlig den, at jeg allerede har skrevet breve til stort set alle, jeg kender, men jeg kan ikke finde på ting til resten af brevene... Øv. Så brevlegen slutter her.

Jeg overvejer at gå i seng, skal op 07:30 i morgen. Jeg er klar over, at det ikke er specielt tidligt, men det er meget rart at kunne komme op. Jeg har planer om at få skrevet på JASPERS VERDEN i morgen. Jeg har slacket alt for længe, og nu må jeg fandeme se at komme i gang. Ellers går hele konceptet jo ligesom tabt - ikke sandt?

Jeg regner stærkt med -men har ingen garantier - at få mit splinternye keyboard (tastatur) i morgen! Yay! Det er et überfedt keyboard - af metal! Uh! Looove! Jeg glæder mig supermeget til at prøve det!

Jeg har intet på hjertet i dag. Jeg ville bare lige orientere folk om, at der ikke kommer flere breve i brevlegen, fordi jeg har "skrevet de breve der skal skrives". Sad but true.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar