Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 30. august 2010

Good thinking!

Det virker som om jeg lidt er kommet mig over weekenden. Men jeg kan ikke helt mærke det endnu. Det kommer vel. Jeg ville egentlig gerne til Køge i dag. Jeg har nogle bh'er, som skal byttes. Men jeg kan ikke tage derind før mine forældre har smidt de penge i postkassen, som jeg har fået af min farmor. Den bh, jeg gerne vil have, koster 650 kroner. Jeg har 460 kroner, og min farmor har givet mig 200. Det var da en rigtig dejlig overraskelse! I hvert fald nu, hvor jeg manglede dem!

Jeg havde overvejet at smutte til lægen i dag, men... Mit eksem er ikke så slemt i dag. Det skulle gerne være en dag, hvor det er ret slemt - som det var i går. Men okay; et morgenbad, så er det slemt igen. Jeg burde faktisk ringe og snakke med den sekretær, det kan være, at de har en tid i dag! Det ville jo være passende. Og hvis tiden ikke passer, så i morgen. Så kan jeg bytte bh'erne med det samme! Jamen, det vil jo være genialt! Good thinking, Rikke, good thinking.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar