Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 27. januar 2016

Despair

Lige nu sidder jeg her, på min stol, tænker over, hvordan helvede jeg skal komme over dagens næste store barriere. Den første var at stå op. Den anden var at stå op fra min lur. Og nu er den tredje her: Jeg skal lave aftensmad. Det burde ikke være så kompliceret, idet jeg for en gangs skyld ved hvad jeg skal lave. I dag skal jeg bare stege nogle ganske almindelige Daloon forårsruller, koge lidt ris og hælde noget sød chilisauce ud over dem, samt putte kinesisk soya i mine forårsruller, og Ketjap Manis soya i Renés forårsruller.

Det virker bare virkelig kaotisk lige nu, jeg vågnede for 30 minutter siden, da klokken var 16, og jeg har ikke lyst til mad. Jeg spiste morgenmad i morges, eller hvad helvede klokken var, og er ikke sulten nu. Men det bliver jeg vel, når jeg dufter forårsrullerne... I guess...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar