Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 15. april 2019

Rødvindshoved - that's me!

Okay, der er er gået nogle dage. Sorry 'bout that. How about you CASH ME OUTSIDE! For jeg har fået samme hårfarve som Danielle Bregoli. Jeg opdagede det ikke engang før jeg kom hjem og det var blevet sådan lidt halvmørkt. Haha. Men jeg kan lide farven!
L FOR "LOVE"!!!

My god, jeg elsker "Dodgeball". Sådan en fantastisk film! White Goodman og hans "Nobody makes me bleed my own blood"-karakter er fantastisk! Hvem finder på at onanere med pizzaslices? Haha. Han er virkelig god, ham Ben Stiller. Selvom Dodgeball er en af mine yndlingsfilm, så må jeg sige, at jeg elsker en film som "The Watch" endnu højere. Den er så raffineret, og jeg tror faktisk, helt uden at vide noget om det, at det er Ben Stiller, der finder på mange af de sjove ting. En hurtig imbd-søgning burde vise det! Nej, ikke på disse film, men hans humor må nødvendigvis have gnubbet sig lidt af på de andre, for stort set alle film, han er med i, har den samme humor. I just really love that guy. Første gang jeg så ham var da jeg tjekkede "Reality Bites" ud i biffen med mine veninder i ....1994. Men Ethan Hawke, som havde nogle tænder, der virkelig talte i mængder til mig, vandt mit hjerte - og Winonas, så vidt jeg husker. Jeg synes han var lækker. I et stykke tid. Not for long. For så fik jeg endelig set "The Crow", som udkom samme år. Godt nok var Brandon Lee død, da filmen udkom - men det gjorde ikke at filmen blev mindre interessant. Tværtimod. Jeg synes at den film er virkelig fantastisk, og jeg elsker den højt og inderligt. "The Crow" og "The Ninth Gate", sidstnævnte med Johnny Depp, og måske også "Queen of the Damned" med Stuart Townsend er nogle af mine yndlingsfilm, nok de højest rangerende. Jeg mener; jeg elsker (og jeg mener ELSKER "Salt" og "Mr. and Mrs. Smith", for slet ikke at tale om "Girl, Interrupted"). Jeg burde lave en top ti. En dag. Måske senere. Ikke nu. 

Jeg har fået en sygeseng udleveret i dag, til udlån, så dem der kommer og skal "ordne" mine ben bedre kan komme til. De skulle smide min gamle seng ud, den var i stykker, og jeg vil hellere købe en ny når jeg ikke skal bruge denne seng længere. Vi havde gjort den klar, men da de der mænd kom, var der ingen madras med til sengen - den skal man søge om for sig selv. Så vi endte med at tage topmadrassen fra min gamle seng (90x200x20) og lagde over i sygesengen, og nu, hvor René har fået ben på sin seng igen, er de blevet indstillet i samme højde, og det bliver spændende at se, hvordan det bliver at sove i nat - jeg har taget en lur, og den var fan-tadadeli-tastic!

Uh, notes: blev klippet hos Frisør Mox i Solrød, klipningen kostede 370 kroner, 800 for farven, og jeg købte en Moroccanoil Color Complete shampoo (250ml) til en pris på 209 kroner. Da jeg kom hjem var jeg rød på huden stort set hele vejen rundt på min hårgrænse  men - hvad andet kunne jeg gøre end at forsøge at fjerne det med nogle forskellige hudprodukter. Jeg fandt, at Michellarwater virkede, og det er minimalt nu, begrænset til nakken, som man ikke rigtigt ser. Er dog meget glad for farven, selvom jeg havde besluttet mig for lyst hår mens vi ventede på at frisøren skulle åbne. Da jeg så farveskemaet, ændrede jeg mening, og da jeg så denne røde farve, var det kærlighed ved første blik!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar