Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 28. april 2019

What to do...

Hvad skal man gøre, når man har en ven, som man holder meget af, men som har en mening der virkelig går imod alt, hvad man selv tror på, og man bliver bedt om bare at acceptere det? Jeg har virkelig svært ved at bide over denne... "ting", og samtidig vil jeg ikke dømme, fordi den person, det drejer sig om, slet ikke har brug for den slags negativitet fra mig. Men... Fuck. Jeg har forsøgt at snakke om det, men det er som om jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal sige. Jeg har lovet at jeg ikke ville sige noget til nogen, så det kan jeg ikke. Jeg tumler med det selv.

Men heldigvis har jeg fødselsdag om en uges tid, og bliver dermed en 39 year old lady. Cool. De sidste nætter har jeg ligget vågen og spekuleret over, at jeg føler at jeg ikke har nok "børn". Jeg har brug for flere katte. En er ikke nok. Men man må kun have en kat her, og Emma er blevet røvrendt af en tilløber én gang før - det udsætter jeg hende  ikke for. Hun skal føle sig som en prinsesse så længe hun lever. Men jeg så JennaMarbles video om deres nye hund, Bunny, som jeg græd stort set hele vejen igennem. Og jeg vil have flere adopterede katte. Emma er jo også adopteret af os. Hun var 8 da vi fik hende i 2014.

Emma bruger stole dele af sin dag her. Oven på René. Især hvis jeg ligger ved siden af, fordi hun godt kan lide at gøre mig lidt jaloux over at det er hende, der har hans opmærksomhed. Men jeg synes virkelig at hun er den smukkeste, dejligste, vidunderligste kat i verden, jeg har bare brug for mere af det!

Nå. Jeg ville bare lige af med disse to ting, som går mig på. Tak fordi du gad at læse det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar