Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 9. maj 2021

Ny blog, nye ting!

 Hej! 

Så er den oppe at køre, min nye blog om skizofreni og nogle andre ting (depression og angst). Jeg planlægger at spice' det lidt op med interviews af pårørende, fortællinger om skizofrene mennesker og den slags. Er du interesseret i at vide mere om den slags, kan du finde bloggen her:

insanejustlikeyou.blogspot.com

Det er nok alt jeg skriver lige nu. Nej, vent! Jeg har købt denne i Superbrugsen i fredags:

Dette er bare en af siderne, jeg har klippet ud og gemt. Men jeg har taget nogle billeder fra i nat, da lyset blev slukket. Den står på mit natbord, så ikke optimalt, men damn, jeg elsker det!






Der er noget over at sove i et værelse, hvor både loft og vægge er fyldt med stjerner! Den kostede 50 kroner. Jeg overvejer at købe flere. Men på den anden side har vi en lampe fra Banggood, der ikke er samlet endnu, men som skulle have samme egenskaber. Hvis der er flere når René skal ned i byen i morgen, beder jeg ham om at købe 2 mere.

Katteboxen i denne uge var kedelig. 






Catsticksene og musen er nok noget, hun gider. Resten... er jeg ret sikker på er et hårdt NEJ. 

Jeg har modtaget min første, splinternye Derma Box, jeg har kigget i den, og jeg har taget nogle billeder og smidt op på makepbloggen. 

makeup-byrapoulsen.blogspot.com

Hav en vidunderlig søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar