Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 12. februar 2023

Billedblog af min natlampe

 På et tidspunkt midt i december sidste år købte jeg denne lampe i Lidl for 69 kroner. Den har forskellige indstillinger. Jeg viser alle farvevariationerne her.

Første billede viser en kombination af grøn, rød og blå.

Andet billede viser kun rødt.
Tredje er kun grønt.
Fjerde er kun hvidt lys.
Femte er grønt og rødt.
Sjette viser blå og grøn.
Syvende er rødt og blåt.
Ottende er kun hvidt.
Niende setting er grønt og hvidt. Det er det, jeg normalt bruger.
Tiende er både blåt og hvidt.
Billede nummer 11 er rødt, grønt og hvidt.
Billede nummer 12 er rødt og hvidt.

Der er en "diffusor" med, som er dome-formet efter lampens skærm, så man ikke får så kraftigt et lys. Der er også mulighed for at sætte den til at dreje rundt, så stjernerne og månen cirkulerer rundt på vægge og loft. Det er superhyggeligt at falde i søvn til. Jeg plejer dog ikke at have den på den setting når jeg skal sove, så har jeg bare de grønne og hvide stjerner på. Jeg tror faktisk, hvis jeg ikke husker forkert, at sidste gang jeg rodede med den, satte jeg den på den setting der her hedder "tredje". 

Lampen er virkelig noget jeg sætter  pris på. Derfor dedikerer jeg denne post til min natlampe fra Lidl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar