Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 22. december 2023

En opdatering (allerede)

 Jeg har en opdatering, der er så dejlig, at jeg må dele den med det samme, nu hvor jeg skrev så meget om det sidst. Min storebror, som blev gift i maj måned og skilt 3 måneder efter, er nu kommet oven på igen, og har fundet sig en ny kæreste. Han er head over heels, og det er dejligt at han virkelig er en "all for love" kinda guy. Hehe. Der er ingen tvivl om, at den gut virkelig er glad for at være forelsket. 

Og min niece tager på sprogskole i Australien først i januar. Hun har mod. Alle klamme dyr er 10 gange større og 20 gange klammere i Australien. Men okay, hun er ikke alene; hun kommer vel til at være hos sin morfar en del, hvilket jeg synes er cool. Det er cool at hun kan lære sin morfar bedre at kende. Han har boet der siden før hun blev født. 

Okay. Jeg ville bare lige fortælle om min dejlige familie. Og min mand, som er på vej ud af døren for at køre sin mor ned i slikbutikken, så hun kan få slik til sin fredags-slikdag. Hehe. Det er sødt at de har det forhold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar