Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 22. marts 2010

Åh! Al den bekymring!

Åh... Jeg skal til lægen i dag for at snakke gastric bypass. Det skræmmer mig, men jeg får ALDRIG tabt 80 kg på egen hånd. Det er lidt eneste mulighed for mig. Men jeg skulle have haft en for 3 år siden, og til 2. samtale sagde de, at jeg ikke kunne få operationen fordi jeg tager psykofarmaka. Men de sagde også "Kom igen om 2 år". Og nu er der så gået 3, og jeg har i mellemtiden hørt fra min veninde at hendes moster har fået foretaget en, selvom denne moster er på psykofarmaka. Så måske? Jeg er meget spændt på, hvad hun siger, og hvor lang tid der går, før jeg får svar fra Hvidovre Hospital.

René skal også have taget en depresssionstest i dag. Jeg er bekymret for udfaldet. Hvordan vil det påvirke ham? Jeg er bekymret. Men han er nødt til at få den taget, det er mig, der har bedt ham om det.

Der er sgu altid så meget at bekymre sig for...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar