Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 29. marts 2010

Spreder mine vinger

Jeg skrev sidst, at René skulle til lægen ang. depression og få taget en test. Testen viste, at han nok har en let depression, og han skal nu til en psykiater. Der først tid 2. september hos den nærmeste. Hende er vi nødt til at vælge. Hun arbejder i samme klinik som min psykiater (KBJ).

Jeg har også fået sendt min ansøgning til gastric bypass operationen, og jeg venter svar efter påske. Jeg går ikke ud fra, at jeg er så heldig at det kommer i denne uge - det er jo det offentlige. Det var vist i tirsdags, jeg sendte det.

Nå, men ellers har jeg fået de breve, jeg bad om at få. Dem, jeg har skrevet til min morfar igennem årene. Jeg ville ønske, at jeg ikke havde læst dem... Det er nogle lortebreve. Virkelig dårligt skrevet,og det er så tom og meningsløs snak... Jeg er meget skuffet over mig selv. Jeg har overvejet at skrive et digt om min morfar, men på den anden side er det svært. Jeg har dog faktisk skrevet et andet digt, som jeg er rigtig glad for.

Spreder mine vinger
Jeg ved, at jeg ikke kan flyve
Men jeg vil prøve
For jeg flyver på vingerne af forelskelse

Jeg flyver i uanede højder
Vidste ikke, at jeg kunne
Men jeg flyver på vingerne af forelskelse

Spreder mine vinger og råber af fulde lungers kraft
"Jeg elsker dig!" ud over de smukke bjergtoppe
For jeg flyver på vingerne af forelskelse

Jeg troede ikke, at jeg kunne flyve
Men kærligheden holder mig oppe
For jeg flyver på vingeren af forelskelse

Og jeg råber igen af fulde lungers kraft
Mens jeg flyver over de smukke, grønne trækroner
"Jeg elsker mit liv!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar