Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 31. marts 2010

Uden titel

Okay. Hvis vi rigtig, rigtig sparer, kan vi godt holde fødselsdag her i april. Det er meget fedt. Jeg har det egentlig ret dårligt...

... Måske er jeg ved at blive syg? I går knækkede jeg mig, fordi jeg hostede så meget. Tror i hvert fald, at det var derfor. Hvorfor skulle jeg ellers kaste op? Lige nu har jeg det bare virkelig skidt. Men sådan er det jo, eller noget.

Her er bare enormt koldt, jeg har glemt at tænde for varmen... Hehe... Det er så dumt. Men jeg sidder og pakker mig ind i fyrre lag tøj, og alligevel fryser jeg. Men jeg har ikke feber. Så det er fordi der er slukket for varmen.

Jeg håber at René kan hive flere penge ud af budgettet end jeg kunne - for så har vi måske mere råd til det? Jeg satser på det. Jeg vil gerne holde vores fødselsdag her i april. Det vil være godt, det bedste faktisk, vil jeg tro. Jeg håber ikke, at jeg bliver syg inden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar