Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 5. marts 2010

Sikke utroligt mange runde fødselsdage

Jeg har fået to par dejlige, vidunderlige underbukser af min veninde - nogle af den slags, der går lidt ned af benene, nærmest som cykelshorts, for at jeg ikke skal få brandsår mellem benene, når jeg går. Er det ikke bare det skønneste? De koster 130 kroner stykket, og hun har bare givet mig dem - helt uden anledning! Det er vildt sødt af hende.

Det var hyggeligt at have hende og Maria på besøg, selvom Maria mest sad og mailede med sin kæreste på Facebook med sin telefon. Men Katja og jeg havde det i hvert fald hyggeligt, det var superrart at se hende igen - det må vi gøre igen snart.

I dag er der 1 måned til Renés fødselsdag... Hvordan skal den fejres? Jeg ved ikke, hvad han har planlagt. Sikkert ikke det helt store - 34 er jo ikke et specielt festligt tal. I år er det mig, al opmærksomheden falder på, eftersom jeg bliver 30. Maria fyldte 30 i januar, Katja fylder 30 i december - og mine forældre fylder begge 60 i år. Sikke en masse runde fødselsdage.

Og så er der det absolut øv, at jeg skal betale 567 kroner tilbage i skat - jeg havde håbet på at få penge ud. Men nu skal jeg altså af med penge, og det er vel egentlig også OK. Det kunne jo have været meget værre end de 567 kroner. Jeg er bare vant til at få penge tilbage i skat. Men man kan jo ikke være lige heldig hvert år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar