Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 18. oktober 2015

FUCK SYSTEMET!!!

Jeg er... meget vred. Jeg vil sige, at jeg er holdt op med at ryste og græde. Men jeg er meget vred. Pludselig, out of nowhere, fik jeg en besked fra Køge sygehus om, at jeg ikke var mødt op til aftalt tid, og derfor er blevet afsluttet hos endokrinologisk ambulatorium. At min fortsatte behandling kan fortsætte hos egen læge. Nå? NÅ?! HVAD MED AT GIVE MIG EN TID FØRST!? Og hvad med de nye piller? Jeg har ikke engang fået taget en kontrol - de ved ikke, om pillerne virker! Hvor er det fucking useriøst, og hvor er jeg fucking vred! Jeg er så glad for, at de havde lukket for deres telefoner, da jeg fik beskeden i min e-boks, for ellers havde sekretæren - om i øvrigt også kiksede i den med blodprøverne, da jeg skulle indkaldes til at starte med - fået en sviner. Nu har jeg haft tid til at tænke, men jeg bliver bare så oprørt og vred hver gang jeg tænker på det. De røvrender mig fandeme IGEN! ARGH!

I'm going insane! For real, this time. De ting, jeg ser ...

Jeg må hellere lave aftensmad. Klokken er 21:40, og vi er blevet sultne.

Stay calm until tomorrow. Så skal jeg have en ny henvisning og vente forfra - for sådan fungerer systemet.  

FUCK SYSTEMET!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar