Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 13. oktober 2015

Just to let you guys know

Er det ikke pudseløjerligt at jeg dropper et indkøb på 800 kroner, så René kan få sin harddisk, og så, når jeg køber ind hos nemlig, vælger at købe en friskbagt drømmekage (som er hans yndlings) til 79 kroner, går han helt amok og siger at han slet ikke kan tro, at jeg har brugt så mange penge på en kage, fordi Amo er lige så godt? Når Amo slet ikke ER lige så godt?

Anyways; jeg sidder her, tirsdag aften, og jeg er næsten lige vågnet fra min aftenlur. Den handlede om noget med, at jeg var gået "amok på turné" for at tæske mine indre dæmoner ud, men at jeg ret hurtigt var blevet tæsket halvt ihjel, og mine forældre skulle komme på hospitalet og hente mig. Jeg så mig selv i spejlet. Det var... Skræmmende. Endnu mere, end når det ikke er tæsket i smadder.

Jeg havde håbet, at de gamle kunne komme i morgen. Status: min mor er syg, og Renés smerter i morgen er uforudsigelige, fordi han har foretaget sig en masse i dag. Så vi har indtil videre udsat det til sidst på ugen.

Sutsko. Jeg skal have købt et par sutsko, men det skal være gode sutsko, ordentlige, velproducerede sutsko og ikke nogle "Made in Taiwan" til en 20'er nede i Netto. Mit gulv er sygt koldt, og mange af de lure, jeg tager, er simpelthen fordi jeg fryser, og så bliver jeg også træt, og så går jeg i seng.

Lige nu skal jeg nok have mad, for jeg er lidt sulten, og det er René også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar