Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 11. august 2016

Hellere levende end død - det meste af tiden

Tandlæge i morgen. Eller i dag, faktisk, ser lige klokken har passeret midnat. Shit, jeg glæder mig! Mega-awesome! Sidste gang var jeg næsten faldet i søvn "i stolen" da jeg kom til at banke min arm ind i skridtet på min tandlæge, og derved vågnede.  Det var faktisk en pinlig situation, men en simpel forklaring gjorde, at han blev smigret - det er åbenbart ikke alle, der falder i søvn mens de får renset tænder. 
Jeg har aftenbørstet mine tænder, så de er klar til at blive morgenbørstet i morgen. Jeg skal naturligvis både spise og drikke inden jeg tager afsted. Flex henter mig, men min svigerfar kører mig hjem. Dejlig svigerfar! 

Når jeg kigger på billedet der, er den fortand, der er til højre en smule mørkere end den anden. Det var jeg forberedt på, at den ville blive på et tidspunkt, jeg har ligesom bare gået og "ventet" på det. I 2007 slog jeg hovedet ned i en radiator, da jeg faldt på Renés badeværelse fordi jeg fik et krampeanfald. Tanden er rodbehandlet. Den ved siden af har en masse nærmest marmoreringer i sig. Det ligner et rodnet. Men min dengang tandlæge sagde, at jeg ikke skulle være bange for, at den spontant skulle flække,og da jeg skiftede tandlæge i forbindelse med at jeg blev gift og alligevel skulle flytte til Herfølge (da jeg boede i Solrød, havde jeg tandlæge i København, det tog en krig at komme derind - ham, jeg har nu, har rent faktisk praksis i Solrød, og ikke bare "i Solrød", men lige præcis i centeret, så det kan dårligt blive nemmere). Det er en tandlæge, som René og hele hans familie har haft i årevis, og jeg havde ingen problemer med at skifte, og jeg kan supergodt lide min nye tandlæge. Han er jo så ikke min "nye" tandlæge længere, men jeg synes at han er effektiv, økonomisk og let tilgængelig. Yay! Olaf Petersen. Genial tandlæge. 

Jeg er ellers overrasket over, at jeg ser så godt ud lige nu. Jeg synes at det er lidt irriterende, at det altid er om aftenen, at jeg ser bedst ud. Eller; det er det sådan set ikke, men belysningen på badeværelset er altså utroligt flatterende. Der er et vindue derude, så der er dagslys, men vi har altid lyset tændt, og jeg ser bare altid så skidegodt ud, når jeg kigger mig i det spejl. Når jeg så kigger mig i ALLE andre spejle, er det bare sådan "What the hell...?!" for det er bare som et helt andet menneske. "The wrong girl in the right dress". Det, der overrasker mig mest, er nok at jeg har fået "solskinskinder", for jeg har kun været ude 1-2 gange her i sommer, og kun lige for at gå ned i en bil. Er det ikke sært?

Dammit, jeg kunne godt have brugt noget koldt melon lige nu. Jeg må hellere gå i seng, klokken er 2, og jeg skal tidligt op i morgen. Jeg er træt AS FUCK af at skulle gå tidligt i seng fordi jeg skal noget "i morgen". Det er fandeme hver dag, efterhånden, vi skal noget, og det er noget, der har ændret sig inden for de sidste 2-3 måneder. Jeg hader at jeg ikke bare kan gå i seng når jeg har lyst og sove til når jeg har lyst og tage alle de lure, jeg vil, når jeg vil. FUCK livet engang imellem, selvom jeg indrømmer at jeg da hellere vil leve end dø det meste af tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar