Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 25. august 2016

Hvis jeg havde den perfekte titel, ville jeg skrive den her!

OMG! Jeg har lige nu, klokken 20, puttet makeup på, bare fordi, og jeg ser freakingsly godt ud! Det er helt utroligt! Jeg er ved at lære det der med flydende eyeliner. Arh yairh! Jeg har fundet en opskrift på hjemmelavet flydende foundation, som jeg vil prøve at lave, jeg køber ind til det her til den første, regner jeg med, sammen med nogle glas-beholdere med skruelåg til at opbevare lortet i. Jeg vil også lave noget concealer. Jeg bruger normalt ikke concealer, men måske burde jeg gøre det?

Jeg har også fundet en DIY på BeautyBlender og på makeup pensler. Det er vildt fascinerende! Jeg er helt vild efter at lave NOGET! Men især foundationen. Den glæder jeg mig allermest til.

Lige nu snakker jeg i telefon med min "hubby", som er i Netto. Han går rundt og shopper efter den indkøbsseddel, jeg har givet ham. Vi har teknisk set ikke nogen penge før i morgen, når vi lige får afleveret alle vores flasker og sat pengene ind på kontoen. Vi har lige knapt 400 kroner på kontoen nu, men på fredag bliver der hævet 128 kroner fra Flextrafik. Når René afleverer flasker i Kvickly i morgen, kan han få sat pengene direkte ind på vores konto, selvom vi ikke har coop-bank.  Men vi har et coop-medlemskort, og det er åbenbart godt nok. Når man afleverer flaskebonen, skal der bare lige kvitteres, og så bliver pengene sat ind på ens konto i stedet for at blive udbetalt. Det er et genialt system!

A nest of spiders has been discovered in my bedroom. Hvor jeg sidder. Lige ved siden af. En kasse, en gammel flyttekasse, fyldt med gamle computerdele, står i hjørnet, og der er flyttet en familie af daddy longlegs ind. Kassen vrimler med dem. Vi skulle have sprøjtet med gift i dag, men jeg har ikke sovet i nat, fordi jeg var fascineret over alle de der DIY videoer på Youtube, og slet ikke følte træthed før 07:45 - 15 minutter før jeg skulle ringe til lægen. Så sov jeg til klokken var 11:45, fordi vores vejledere kom, og derefter spiste vi frokost, og så nogle flere videoer, og så sov jeg frem til klokken 17. Så stod jeg op og lavede aftensmad - sådan er jeg ;)

Jeg har dog siddet for længe, kan jeg mærke, for mine balder smerter. Jeg burde gå over og lægge mig lidt ned, men når René lægger på om lidt, går jeg ud og ordner køkkenet, så der er plads når han kommer hjem med varerne.

Nå, så nåede det at blive torsdag. Er det ikke torsdag nu? Jeg må sgu hellere gå i seng...  Klokken er halv tre om natten, og jeg skal op kvart i otte i morgen tidlig. Eller faktisk bare kvart i otte.

SES!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar