Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 16. juli 2017

Ja, jeg brokker mig IGEN

Emma trådte forkert og er lige væltet ned fra et bord. Jeg ville naturligvis straks tage mig af det, og låste min stol op, drejede den, rejste mig, fik hende samlet op, sat mig igen - men jeg havde ikke låst stolen inden. Så den gled ad helvedes til bag mig, og jeg faldt på gulvet og tabte Emma. Hun har ikke taget skade, men... Det har jeg. Jeg håber at det er en MEGET midlertidig skade.

Jeg har nemlig slået begge mine knæ meget voldsomt. Jeg er glad for, det ikke er halebenet igen, men mine knæ gjorde ondt i forvejen... Jeg havde ikke brug for dette lige nu. Jeg er næsten lige stået op, men føler lidt, at jeg er nødt til at lægge mig over i sengen igen, med begge ben oppe. Vi har ikke noget koldt at lægge på dem. PIS!

Jeg er virkelig irriteret over dette. Jeg har 10 dage til at blive "rask" i. Og apropos "PIS" har jeg lige taget vanddrivende, og skal til at begynde at løbe om lidt - ikke særlig hensigtsmæssigt, hvis jeg ligger i sengen med to smadrede knæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar