Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 13. januar 2018

HAN ER DØD!

René fik en sms klokken 03:14. Det første, jeg tænkte, da jeg vågnede (for det gjorde jeg, for en gangs skyld), var "Det er Hamid der skriver at Marilyn Manson er død". Senere fik jeg det ene mareridt efter det andet, f.eks. at vi havde katte, som blev syge, og de fik ikke det rigtige foder, så de begyndte at æde dem selv. Og det var bare en ud af i hvert fald 3 mareridt. Jeg huskede dem, da jeg vågnede, men valgte bevidst at blokere dem, fordi de var uudholdelige. Jeg havde det bare ikke. Det var ikke min nat. Det sker bare så ofte for tiden... Dammit.

Nå. Morgenmad. Eller noget. Vi skal jo have et eller andet, ikke sandt? Jeg har ikke lyst til at spise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar