Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 24. januar 2018

Ud med hjemmesiden

Hej!

En beslutning er taget. Jeg gider ikke at sidde og rode med min hjemmeside længere. Den er besværlig og dammit, jeg har andre ting at lave!

Derfor, næste gang jeg skal betale for den, vil jeg droppe det, og jeg har nu oprettet en blog her på blogspot, som vil erstatte den.

Den hedder Rikke Poulsens Litteratur og kan findes her: www.rapoulsenslitteratur.blogspot.dk

Jeg sætter også linket ind nede i min link-boks på denne side, så den ikke kun fremstår i dette indlæg.

Hav en fantastisk onsdag! I know I will! Jeg får leveret dagligvarer i dag, og jeg har bestilt FRUGT! Jeg har bestilt en ananas, en vandmelon, 2 x 500g kernefri vindruer, 4 bananer, 3 æbler og 3 appelsiner. All for me. MUMS! Det bliver spændende at se om jeg kan overkomme at gemme noget til i morgen...

2 kommentarer:

  1. Endnu en gang tillykke med din litteraturblog.
    Men hvordan kommentere man på din nye blog ?

    SvarSlet
  2. Til min bedste viden har jeg frakoblet dem. De ting, jeg skriver om, er noget folk selv må reflektere over. Det er ikke noget, jeg som sådan vil "blande mig i". Derfor har jeg ikke lyst til at læse kommentarer, medmindre folk skriver dem til mig personligt eller herinde. Det er dog noget, der kan ændres hen ad vejen, så vi må se på, om jeg skifter mening.

    Tak for interessen, dog :)

    SvarSlet