Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 18. september 2018

Stort set alle jokes gik tabt

Wauw, so... "Guardians of the Galaxy vol. 2"... Mine første tanker er, er den ikke er heeeelt lige så fed som 1'eren, men det er hella-lang tid tiden jeg sidst så 1'eren, så måske skulle jeg have joinet René da han så den i går for at friske den op. Jeg kunne ikke helt huske specifikke catchphrases og sådan noget, der blev brugt - men det kunne René heldigvis. Det var dog en rigtig god og spændende film, og *NO SPOILERS* - I REALLY DIGGED THE SNAIL!

Ellers har jeg i dag været s¨å heldig at min kære vejleder har været her i dag, men vi så bare nogle Jenna Marbles videoer, af de gamle, som jeg følte at jeg blev nødt til at vise hende. Vi snakkede også om hendes fødselsdag. Og René fik et surt opstød og truede mig fordi jeg angiveligt lavede et stort nummer ud af ingenting. Han sagde, senere, da vi blev gode venner igen: "Du ved  også godt, at jeg ikke truer folk. Jeg advarer dem. Og du har aldrig set mig vred. Jeg var bare irriteret." Men manden stod bogstaveligt talt og sagde til mig, eller; han snerrede "Jeg ville holde så meget kæft lige nu hvis jeg var dig", mens min vejleder sad her, og det, jeg gjorde et stort nummer ud af, var hvad for noget pap han skulle have med ned til papcontaineren, fordi han skulle gå en tur med sin vejleder samtidig med at min skulle gå.

Så, mens han var væk, gjorde jeg det, enhver kvinde gør, når hun er pissed off over at være ydmyget på den måde: Jeg jammede med Spotify, Rihanna, Camilla Cabello og Royal Deluxe ("I'm A Wanted Man" er den fedeste sang hos mig lige nu). Jeg må få opdateret min musikliste herinde, kan jeg godt få øje på. Den er OLD NEWS. Denne sang er fra 2016, men den er stadig cool. Den har bare den der cool laid back rock and roll vibe, som jeg virkelig elsker. I øjeblikket.

FUCK mine fødder klør lige nu! Hvad sker der, mand... Jeg har lige taget strømper af og skyllet dem op, for jeg skal have dem på i morgen - men mine fødder er helt tørre og de klør så-så meget. Jeg er ved at blive vanvittig over det... Dammit!Jeg må se til det i stedet for at sidde her!

Håber at jeres tirsdag var perfekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar