Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 12. oktober 2018

Karl den Store - ret imponerende, må jeg sige

Okay! WHO DO YOU THINK YOU ARE har hermed overtaget mit liv. Jeg har binge-gloet det program i like....2 dage, og det er fantastisk! I LIVE FOR IT!

Jeg har faktisk ikke noget at sige. Er det så ikke fantastisk at jeg kommer ind her, bare for at sige ovenstående? Haha. But seriously - søg på den titel, og jeg synes personligt at Liv Tyler, Lionel Ritchie, Lisa Kudrow og Cindy Crawford er utroligt interessante. Jeg har også set en med f.eks. Gwyneth Paltrow, som var næsten lige så interessant som de andre, og det samme gælder Steve Buscemi og John Stamos. Men jeg har også set en med f.eks. Jessica Biel, og den var kedelig like *beep*.

Dammit. Jeg bliver nødt til at gå i seng, jeg er pissetræt, men jeg skal ordne alt muligt inden jeg bare kan hoppe i kanen... Hvorfor gjorde jeg ikke alle disse ting tidligere? Story of my LIFE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar