Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 29. oktober 2018

Celebrate good times, c'mon!

Sikke en dejlig dag. En helt igennem dejlig dag. Og hvor havde jeg en dejlig aften i går. Jeg kan ikke forklare hvorfor. Der er ingen "lige til" grund. Bare... MAX hygge og afslapning. Jeg har forsøgt at lave nogle halloween-looks, men de blev bestemt ikke gode, selvom andre har sagt noget andet. Det er første gang, jeg har rodet med den slags, og jeg har kun mit normale udstyr, hvilket faktisk ikke er ret meget. En dag burde jeg tage et billede af det makeup, jeg har, for i betragtning af, hvor lidt jeg egentlig har, klarer jeg det meget godt. Det er sjældent der kommer nye ting til min samling. Men okay; nu hvor jeg har meldt mig til en månedlig Goodiebox kommer der væsentlig mere ind, det vil jeg da gerne erkende.

Klokken er over 1 om natten, og jeg er simpelthen så træt, så træt. Men René er tilsyneladende ikke træt. Han har ellers taget en sovepille, men det spil, han sidder og spiller, er nok en tand for spændende for ham. Jeg kender det fra mig selv, når jeg har projekter kørende - af og til kan det være svært at komme i seng. Men lige nu - der er jeg træt. Jeg har taget 1 lur i dag, tror jeg, og jeg er ret træt. Min mor ringede på et tidspunkt og sagde "Er det dig, der lige har ringet til mig?" og det var det ikke. Senere ringede jeg til min farmor som sagde "Ja, hvis jeg ikke havde mit fjernsyn, ville jeg ikke have noget at leve for". Wauw. Bold statement.

Men jeg har haft det rart alligevel. Planlægger en del her i november, i næste uge, af indkøb på forskellige sider som f.eks. cchobby, zooplus og coop mad. Jeg skal også have bestilt medicin og have tjekket om vores regninger bliver det, jeg havde forudset - det regner jeg med, at jeg ordner i morgen, når René alligevel ikke er hjemme, men er ude og gå med Kenneth.

Jeg håber virkelig at jeres weekend har været fantastisk, lige som min eller måske bedre, for så kan jeg kun sige YEAH!

Nu må jeg nok hellere lukke min computer ned for nu, og se om jeg kan få noget søvn. Min dejlige kat ligger halvt oppe på  mit keyboard alligevel, fordi hun har fået en trang til at ligge på mit bord. Det har hun ellers aldrig sådan rigtig gjort. Men okay; der er plads, så det er OK.

SOV GODT, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar