Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 10. oktober 2018

WOOHOO! JULEKORT!

The game has begun. Blodet suser igennem mine årer, jeg har gåsehud, men så alligevel ikke helt,  mine små nakkehår har rejst sig, men bare så de kan nå med op i hestehalen... Ladies and gents- let me introduce: The christmascard writing!

Jeg er gået i gang med at skrive dem, det er en proces der tager sin tid. I næste måned har jeg planlagt et større indkøb at materialer, fordi jeg skal bruge materialer til noget andet jeg har gang i også. Men i denne måned har vi købt en masse ting. 6 nye reoler samt noget hegn så vi kan bygge Emma et lille "udhus", fordi det der med linen er okay, men ikke optimalt.

Vi har købt et værktøjssæt til  1.600 kroner. Vi har købt 10 lyskæder, og så har vi købt Mick Øgendahl's FEST og Anders Matthesens "Shh", "The Simpsons Movie" samt "Futurama" sæson 1-8 i en box. Jeg har også købt 8 par nye strømper og nogle forskellige småting. Det alene, som jeg har nævnt her, har kostet os 4.350 kroner. Vi har derfor ca. 1.350 kroner tilbage til resten af måneden.

Tror i øvrigt at jeg har fået overtalt René til at få lagt makeup i dag. Men det kan godt være, at han hellere  vil rode med reoler og det der, for det skal altså ordnes. Det kunne være rart at få styr på det arbejdsværelse.

Hav en fantastisk ... hvad det er det... onsdag! Nyd den i fulde drag, helt indtil den er forbi, enten fordi klokken passerer midnat, eller fordi I er gået i seng før det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar