Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 13. november 2020

Fredag den 13. november

 Hello  my friends!

Er det  ikke fantastisk, at min space-tast endnu ikke har fået fjernet  sine  O-ringe? Det skyldes at jeg ikke har været i seng i nat. Jeg  har siddet oppe hele natten, set nogle interview med nogle comfort women fra 2. Verdenskrig, som fik mig til at tude, det kunne jeg ikke  helt håndtere lige nu, så jeg skiftede over til at lytte til musik i stedet for! Og tænk engang. Jeg kom  i tanke om, at jeg havde lavet en playliste med de cool sange fra Pretty Little Liars, og jeg har naturligvis hørt de fleste af sangene siden jeg  så serien færdig i sidste uge. De fleste af dem har fået 30 sekunders chance inden jeg  har taget  en beslutning om hvorvidt jeg ville tilføje dem. Normalt når jeg tjekker noget igennem, som jeg har gjort her, kan jeg indenfor de første 15-30 sekunder sige, om det er en sang jeg vil finde interessant. Hvis jeg ikke er sikker, spoler jeg lidt. Men der er en  version af Chris Isaac's  "Wicked Game" på. Jeg hørte Chris Isaacs version for mange år siden, dengang MTV var cool, og han  var på en øde ø og lå og tumlede  rundt med sexede Helena Christensen. Sangen fangede mig ikke. Men så gik der nogle år, og så hørte  jeg  HIM's version. Hvis nogen er i tvivl, er HIM et  finsk goth rock band. Og deres version  var cool. Denne  version, med Gemma  Hayes, er også cool. Jeg tror faktisk, at hvis  jeg går tilbage og  finder Isaacs version frem igen, vil den også være cool. Jeg  tror, at det er en af de sange, der er cool uanset  hvem der laver den...

Men gæt hvad det er i dag! Hvis jeg gør jer opmærksomme på at det er fredag den 13. november, kan I så regne ud hvad jeg skal når klokken bliver 19? Det  er  nemlig rigtigt! I hvert  fald hvis du gættede på at jeg  skal sidde her  foran min computer og forhåbentlig  købe mig et eksemplar af Blood Money! Som megafan  af grøn, kan  det  ikke undgås at jeg køber en øjenskyggepalette som mere eller mindre  kun  har grønne farver og et par enkelte  brune og en guld. Det  her er MIN palette. Den koster US$52.00, og hvis der er normal fragt på, er det ca.  $30 dollars. Når  den kommer til DK, skal jeg jeg betale omkring 300 kroner. Så ja, det er en dyr satan. Men  jeg vil  have den. Og købet er godkendt af manden. Han forsøger sikkert  at optjene nogle Good Will Points til Black Friday. Hehe. Han kan  bruge  alle  pengene. Jeg ville  gerne have  haft købt nogle makeup, men  jeg skipper  det til fordel for denne  palette. Uh, det er så  spændene!

Jeg glæder mig også til at  hans parfume-abonnement træder  i kraft. Det er tegnet for 6 mdr til at starte med, og jeg glæder mig sådan til at se, om der er nogle specielle dufte med. Nu har han duftet  af det samme længe  nok. Jeg har selv 4-5 forskellige parfumer, jeg skifter imellem, men  René har kun 1. Teknisk set  har han 2, men jeg kan ikke  holde den  ene ud. Den lugter  af selvdød gnu.

Lige  nu stirrer min  lille kattemis  på mig, meget intenst. Jeg ved ikke hvad hun  vil, men hun vil noget.  Vi diskuterer (på lav volumen, fordi  Rene  har valgt at sove  denne nat) om hvorvidt  hun  skal sprede sig fra mit skrivebord og indover mit keyboard eller ej. 

Jeg  har købt The Addams Family 2, og  de  sendte den fra England i... onsdags, mener jeg at det var. Jeg glæder mig rigtig meget til at se den, fordi  jeg elskede  den første. Anjelica Huston  er fantastisk i rollen som Morticia. I really love that. 

Jeg var  jo nede  i Profil Optik i mandags for at hente mine briller, og det  var rart at få dem hjem og prøve dem. Men  de  strammer lidt bag det ene øre, og de  skal strammes lidt på de dér  næsedimser. De glider konstant ned. Jeg ved  ikke helt, om jeg  kan  lide stellet  alligevel... Jeg kigger på det, ikke, og jeg kan  næsten sværge  på, at det ikke er det, jeg valgte. Jeg synes ikke at det klæder mig. René  synes  at det klæder  mig, så jeg  giver  det lige nogle flere dage. Jeg har svært ved at beslutte  mig, for... Jeg synes  at der er lidt SERIAL KILLER over dem...

ANYHOW - hav en dejlig fredag. Jeg kan ikke forestille mig at min  fredag går galt - medmindre mit  net bryder sammen når  jeg forsøger at købe  Blood Money! Jeg må huske at genstarte min computer inden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar