Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 27. december 2020

Jeg var på et trip i går

Jeg havde et dejligt "trip down memory lane" i går. Jeg fandt nogle gamle cd'er frem, som jeg lyttede til. Det hele startede med, at jeg bare ville høre Østkyst Hustlers. Jeg lyttede til "Fuld af Løgn" og "Så hold dog kæft!". Jeg elsker de to plader. Så satte jeg "Hva' snakker du om" på, og nød alle numre og sketches. Det var sjovt at genhøre dem, for jeg har ikke hørt dem i 10 år eller sådan noget. Så fandt jeg Tjenesten på P3 frem og deres "Er  der mere citronmåne Dr. Bonhår?" og fik da også nogle fede grin her. Bedst var dog "Det man hører er man selv", også fra P3. Der  er supermange fede sange på den plade. "Spejder", "Når Jeg Blir Rockstar", "Nordvest", "Adios Amigos", "Vi kaster med sted", "Ganske hyggeligt paradis" og ikke mindst "Rollespilsangen". Jeg satte herefter Gramsespektrum på, deres "Greatest hits 1996-98" og lyttede til hver 2. nummer, fordi det var en sang, og jeg ikke gad at lytte til platte sketches. Curly Fries' "Vi kaster med sten" er og bliver min yndlings-Gramsespektrum sang. Så fandt jeg Drengene fra Angora frem og lyttede til de bedste  sange her. Sluttede min aften af med Red Warszawas "Hævi Mætal og Hass greatest hits 1986-96 volume 1". Der er  også mange perler her. Som "Analfabet", "Har du nogen venner" og "Søren autonom". Hehe. I det hele taget er alle disse plader spækket med godt materiale. Det kan godt være lid svært at huske på, når man ikke rigtig lytter til de plader længere. Men det vil jeg sgu da gøre. Jeg har et anlæg. Jeg har højttalere. Jeg skal bare sætte det sammen  så det virker. 

Hvis jeg forsøgte at forklare hvor træt jeg er i dag, ville ingen tro mig. Det er helt absurd. Jeg er virkelig virkelig så træt at det halve kunne og burde være nok. Er dette indlæg virkelig allerede færdigt nu, på  grund af ekstrem træthed? Oh well, klokken er næsten 14, og jeg er lige vågnet. Jeg tager min morgenmedicin, laver os noget morgenmad og så siger jeg, for nu.


ADIOS AMIGOS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar