Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 31. december 2020

GIRLPOWER!

 Hej alle sammen! Ja, så er vi endelig nået frem til den 31. december. Og det betyder én ting. Sæson 4 af "Chilling Adventures of Sabrina" på Netflix begynder i dag! OMG! Jeg har ventet et år, næsten, på den! Jeg glæder mig så meget til det er tid. Lige nu sidder jeg og venter på hende der skal gøre rent, og jeg skal have puttet makeup på mit ansigt, krøllet mit hår og sådan noget, ryddet op på mit bord, pyntet op og lavet mad. I dag hjælper René med at lave mad. COOL! Det er så cool at Lina spurgte om hun skulle komme og gøre rent i dag. Jeg havde ikke forventet det overhovedet! Jeg mener; det er hendes sædvanlige dag, men det er jo nytårsaftensdag, og hun har børn derhjemme og er alenemor. Men de kunne blive passet,  og hun ville gerne komme. COOL! Again!

Jeg har taget dette billede: 

Jeg elsker virkelig dette billede. Er hun ikke bare den sødeste? Hehe. Jeg sad med hende sådan længe. 

Jeg har faktisk ikke sådan rigtig noget at sige, jeg ville bare vise dette dejlige billede af min kat og mig, fordi vi er best friends. Som Mick Øgendahl siger "Girlpower, girlpower". Hvilket show har jeg glemt. Men det er det, hvor han snakker om Chippendales. Hehe. Jeg vil se et show med ham i dag, tror jeg, mens makeuppen kommer på. Jeg elsker den gut. Der er mange sjove mennesker i Danmark, men Mick Øgendahl er BY FAR den sjoveste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar