Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 15. februar 2024

Februar Haul 2024!

Hello Wordlings!

Dette er, hvad jeg har brugt mine lommepenge på her i februar måned! Der er nogle ting, jeg er mere glad for end andre - men det er nok svært at sige præcist hvad jeg er mest glad for. Jeg vil dog prøve alligevel. Lad mig først gennemgå hvad jeg har købt. Alt (næsten, bortset fra én ting) er fra amazon.de. 

Så, jeg har købt farveblyanter, af hvilke jeg har en million i forvejen, men jeg kan altid bruge flere. Jeg har også købt disse to malebøger, som jeg er overdrevet glad for. Jeg foretrækker Forest Fairies frem for Dark Fantasy. Jeg har to eksempler fra hver bog her:

Jeg har brugt meget tid på at sidde og farvelægge tegningerne i disse malebøger, og jeg tror at jeg er nået halvvejs igennem begge to på nuværende tidspunkt. 

Jeg har købt makeup. Jeg køber normalt ikke makeup på Amazon, men jeg har ikke problemer med at  købe ting som disse.

Dette er Essence Glimmer Glow Lipstick og de skifter farve, når de rammer de varme læber. Men det er naturligvis pink, som denne slags altid er. Det er dog en farve, man kan bygge op, så hvis man bare har et eller to lag på, er det mere naturligt at se på, og den føles virkelig rar at have på - faktisk har jeg brugt den ene næsten helt op i løbet af 10 dage, fordi jeg bruger den mange gange om dagen og påfører mange lag. Jeg elsker at den virker som en læbepomade, så faktisk næsten helende - jeg har stort set ikke haft tørre læber siden jeg startede med at bruge denne læbestift. Man kan dog ikke købe kun 1 læbestift - man er nødt til at købe 3. 

Disse Kiss Beauty lipoils er ret små, men fordi de kommer i en 4-pak, og man har alle 4, har man nok lipoils. Synes jeg. Der er ingen af dem, der sådan rigtig giver nogen farve, heller ikke den røde jordbærfarve, og alt det glitter der er i ses heller ikke, når det er på læberne. Men de dufter himmelsk. Der er et klistermærke under hver lipoil magen til det, der er oven på den papkarton de kom i. Men jeg behøver ikke at kigge på de klistermærker for at vide hvad jeg tager på - for man kan vitterligt dufte fra flere centimeters afstand hvilken duft man har fundet frem. De er rare at have på. De bliver hvor man har placeret dem, og man kan bruge dem direkte på læberne. Jeg putter den farve inden under, jeg gerne vil have. Jeg bruger øjenskygge til det. Jeg finder en smuk farve øjenskygge og dupper på mine læber, og så putter jeg en lipoil over. Det, der er rart ved at de ikke smitter af, er at man kan drikke uden at glasset/flasken sætter ringe omkring ens mund. Men på den anden side har jeg i det sidste lange stykke tid brugt sugerør.

Jeg har ikke fregner. Jeg har aldrig haft fregner. Men jeg har altid ønsket at jeg havde det. Engang for mange, mange år siden, tilbage i starten af 1990'erne, besluttede en ung teenage-Rikke at gå i skole med fregner. Jeg havde bare tegnet dem på med en brun tusch. Men ingen troede på, at jeg havde fået fregner natten over. Så nogle af de populære piger (eller som vi kaldte dem, "poptøser") tvang mig til at vaske dem af i frikvarteret. Jeg har de sidste par år leget meget med at tegne fregner på igen. Men nu er jeg gået all in og har købt rødbrun henna. Jeg har købt en pakke med 4 af disse "cones". Dette billede fra den 5. februar, var dagen efter jeg havde haft hennaen på første gang. Jeg syntes at det var okay, men jeg ville gerne have det var lidt mere intenst henover kindbenene og næseryggen. Derfor smækkede jeg et nyt lag på den 10. februar. Det er det, jeg har på nu, på disse billeder fra i går.

Jeg havde naturligvis makeup på, fordi det har jeg stort set hver dag. Men efter jeg har fået fregner, har mit behov for foundation  været stort set ikke-eksisterende. Jeg kan godt lide at se på min hud når der er fregner - også selvom de er falske. Dette var den makeup, jeg valgte i går.

 

De sidste to ting, jeg valgte at købe, var disse. HAKACC blokkene er med blanke sider. De fås også med prikker, tern og linjer. De har hver 80 sider, og de er i størrelsen A6. De er virkelig gode til os, som ikke kan huske en skid! Men jeg har kun betalt halvdelen. Den anden halvdel tog René. Og dette smukke hårspænde blev købt af René til mig i Matas, men jeg havde selv sendt ham derned med et billede af den.

Skal jeg sige hvad jeg er allermest glad for, er det nok hennaen. Jeg elsker fregner. Jeg elsker dem så meget. Og jeg ser bedre ud med fregner. Nummer to er Forest Fairies malebogen. Nummer tre er læbestifterne fra Essence. Nummer fire er farveblyanterne. Nummer 5 er Dark Fantasy malebogen. Nummer 6 er lipoils'ene fra Kiss Beauty. Nummer 7 er hårspændet. Nummer 8 er blokkene fra HAKACC. 

Jeg har allerede planlagt min martshaul, og jeg glæder mig! Især fordi jeg har ting til René i også! Yes sir! Det kan du læse mere om d. 15. marts.

Tak fordi du læste med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar