Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 11. december 2009

Tidligt oppe

Jeg har sovet igennem i nat, ikke vågnet en eneste gang på 12 timer, men jeg sov jo så heller natten til i går. Det var skønt at vågne veludhvilet allerede klokken 6:30 - bortset fra, at jeg havde ondt i ryggen. Det kan ske, når man ligger alt for længe i sengen.

Derudover går det sådan set fint nok i dag. Det var en hård prøvelse i går i bussen på vej hjem fra mine svigerforældre. Tog hårdt på mig, og jeg frygtede at det ville påvirke mig i dag også. Men det gør det ikke. Jeg har det fint i dag, og jeg skal besøge mine forældre. Det bliver rart. Mine forældre og min mand snakker ikke længere sammen. Så jeg skal alene derned. Heldigvis skal jeg ikke med bussen.

Ellers går det fint nok, jeg har taget mine piller 1½ time for sent i dag. Jeg håber ikke, at der umiddelbart kommer nogen ubehageligheder som følge deraf. Jeg har - på trods af at jeg har været oppe så længe, holdt mig til mit madskema, som jeg har lavet for at undgå at spise for meget. Jeg burde også spise noget nu, faktisk, for det er ved at være frokosttid. Jeg har et problem med overspisning fordi jeg tager de piller jeg gør (Lamotrigin, Abilify, Risperdal, Frisium & Yasmin), så jeg er stort set altid sulten. Men jeg vil forsøge at vende det, for jeg vejer alt, alt for meget.

Det er i hvert fald et projekt, jeg er startet på. Jeg skal også til at arbejde mere på at få en ordentlig døgnrytme - for det går ikke, at jeg først går i seng klokken 2-3 om natten, og så står op 12-13 om eftermiddagen - det kan måske gå om sommeren, men ikke om vinteren - så er der jo stort set ikke noget dagslys tilbage!

Jeg går hjemme hverdag, jeg er førtidspensionist, og jeg bruger min tid på at skrive. Jeg elsker at skrive, og selvom det måske ikke er udgivelsesværdigt, så er det alligevel sjovt - for mig. Jeg har det bedst med at tage tingene med ro, fordi jeg bliver meget, meget hurtigt stresset, og stress er netop årsagen til min førtidspension. Så det gælder om ikke at blive stresset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar