Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 6. april 2010

Damn you JYSK!

Åh! Sygdom. Hader det lort. Først var det maven, så var det hovedet, så var det maven igen, og nu halsen. Det er bare nonstop sygdom. Det trætter mig. Men der er folk, som har det meget værre. Jeg overvejer dog faktisk bare at gå i seng.

Af tanker, jeg har gjort mig i dag, har ingen været interessante. René fik sengetøj i fødselsdagsgave, det sengetøj, jeg havde ønsket mig (men ikke kunne få, fordi jeg var nødt til at forbyde gaver). Da jeg så pakker det ud i dag, mangler der et hovedpudebetræk! Det var pænt irriterende, og måske var jeg mere irritabel, fordi det sengetæppe, vi købte i samme forretning (JYSK i Ølby) til jul, ikke passede med det mål, der stod uden på, men René tog ind og byttede sengetøjet. Jeg har lige vasket det. Det føles superlækkert, og jeg glæder mig til at sove i det. Noget af det, jeg elsker allermest, er at dykke ned i nyvasket sengetøj. Det er den bedste følelse!

Lige nu går jeg spændt rundt og venter på Superbest. De skulle leverer varer her mellem 16-21. Der er lige lidt over en time igen, så er klokken 21. Men vi har aldrig prøvet det før, og det bliver jo spændende at se, hvordan det går. Vi har fået besked om, at de leverer i dag og at det er mellem 16-21, så man må gå ud fra, at det er sådan. Men det er vist også nyt for dem, så man må lige give det en chance. Måske kan de heller ikke finde vej hertil - det er jo altså sket før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar