Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 7. januar 2012

Fake your beauty

Sweet like candy - yeah I can be
Fake your beauty
Smiling sweetly, yours completely

Jeps. Jeg sidder og tænker over, hvor meget vi kvinder egentlig spartler os selv op, når vi skal noget. Der er både foundation og pudder, øjenskygge og mascara, rouge og lipgloss. Det er alligevel en del, der skal ordnes for at vi ser smukke ud. Nu vil jeg bruge mig selv som eksempel.




Det er en rimelig stor forskel. Det er direkte snyd. Nu er jeg jo så gift med verdens mest attraktive mand, så jeg skal ikke ud og score. Men hvis jeg skulle, ville jeg ikke få en fyr på krogen, hvis jeg ikke havde spartlet mig selv ud. Og hvor pinligt er det ikke? Det er alligevel utroligt så voldsom forskellen er, men man kan jo så sige, at jeg er forholdsvis godt til at skjule monsteransigtet.

Jeg har det ellers godt med at se godt ud, især når det ikke er for at imponere nogen. Det er bare for mig selv, så jeg får mere selvtillid. Lækkert. For det gør jeg. Jeg ser brandgodt ud når jeg har makeup på. Og det er sagt: Kæft, hvor er jeg sulten!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar