Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 9. januar 2012

Smerter i mange former

Kender I ikke det, når man bruger 5 minutter på at komme ud af sengen, og 3 på at få bukserne på, og så have et behov for at være fresh og det hele, og man bare den med crappy dag ever? Jeg har ondt allevegne, og jeg i dårligt humør. Jeg skal i bad i dag. Det hænger mig langt ud ad halsen. Jeg kunne godt gå i bad nu. Men hovedpinen har ikke brug for varm. Kender I ikke det?  At når man har meget ondt i hovedet, får man mere ondt at det varme vand og dampen.

EJ, hvor er jeg dog TRÆT! Jeg skal i gang med alt der ringeri om 3 kvarter. Bagefter går jeg fand'me i seng.  Og så skal jeg have nogle hovedpinepiller. Jeg er så træt at jeg konstant slår 25 af det samme bogstav, glemmer mellemrum, sletter hele sætninger, selvom jeg kun skal rette ét ord... Den er led. Min mor sagde til mig i går at jeg skulle tage et fodbad i supervarmt vand. Men så var det, René ville presse betændelsen ud, og nu ser  det højst mærkværdigt ud. Og man må sige, at det ser meget slemt ud, faktisk. Men det synes alle vel om deres skavank. Om 5 minutters tid ringere mit vækkeur. Så skal jeg vågne. Psh! Og så skal jeg ringe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar