Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 14. maj 2015

BEAUTY ALL OVER THE PLACE!

Ooooh lala! Min læææææænge ventede pakke, som jeg har ventet spændt på, siden jeg bestilte varerne i fredags (hehe), kom i dag: 
Disse ting jeg købt, ret tydeligt i Matas, og jeg glæder mig sådan til at prøve dem. Men jeg har bare modtaget pakken på et tidspunkt, hvor det virkede ret åndssvagt. For det første fordi den kom ret sent,og for det andet fordi jeg ventede på en levering fra OSUMA, som IGEN var forsinket mere end 2 timer. Eneste forsvar de har, er at det er helligdag i morgen, og der sikkert er rigtig mange, der køber ekstra ind til konfirmationer og sådan noget - ved min sidste bestilling var det påske. Jeg er sgu ikke god til at ramme de rigtige dage, men når der står at de kan levere inden for den tidsramme, så burde de kunne. Hvis jeg så bare fik besked... Suk. Men mine varer kom. Vi skulle have haft oksesteg i dag, René og jeg, men det var alt, alt for sent at gå i gang med det, da varerne kom, så René smuttede ned på kineseren, Zhou, og hentede mad. Vi bestilte 3 retter - en hver og en til deling. Jeg havde vovet mig ud i kylling i karry, jeg plejer ellers at spise oksekød i karry, og René havde købt Gong Bao oksekød med stærk sovs som vi bestilte ekstra stærk, og så en ret med oksekød og porre på jernfad. Det der kylling... Jeg mener seriøst... Ad. Jeg elskede, absolut elskede gong bao oksekødet, som jeg spiste halvdelen af, og så lidt af det på jernfadet, som var ok, men ikke noget særligt. Næste gang bestiller jeg enten den der okse-gong bao eller oksekød i karry. Eller indbagt kylling, det kan jeg også godt lide. De har slet ikke noget med svinekød dernede, jeg kan ellers godt lide svinemørbrad.

Men jeg har bestemt at jeg laver oksesteg i morgen, går i bad, sætter håret og tager noget pænt makeup på, som jeg skal bruge disse ting til - jeg er blevet doven, jo, og bruger cremeøjenskygger. Disse:
De er så nemme at arbejde med. Men OK - der er ikke så mange farver. Jeg har kun... 4. Jeg har heller ikke så mange forskellige øjenskygger. I hvert fald ikke i forhold til, hvad jeg selv synes, jeg burde have - haha. Jeg har taget mig den frihed at fotografere min nuværende makeupsamling.
Som I kan se, har jeg 5 paletter. Den første fra venstre, er fra H&M, og de næste er fra Oriflame. Så er der en lille en fra GOSH og en stor en fra et mærke jeg ikke kan huske hvad er - det er fra en beautybox René købte til mig for et par år siden, fordi han ved at jeg elsker det lort, og han syntes der var så mange farver. Den lyserøde øjenskygge er fra Shiseido, den sorte fra Rimmel, den hvide er fra Max Factor, den brune er fra GOSH, den lilla (som er knust) er fra Revlon, og tuben er fra Clarins. Den runde mellem den sorte og tuben er en Maybelline Color 24HR Tattoo (se det næste billede). Så er der mine GOSH Mineral Waterproof Eye Shadows, som jeg har i rose, violet, gold og pearly white. Jeg er lige en tand for rystende på mine hænder til at kunne lægge flydende eyelinere, så jeg bruger normalt kohlblyanter. Af dem har jeg en lille stump grå tilbage fra Oriflame, men har købt en ny grå fra GOSH. Så har jeg en lille rest af en sort Rimmel, og en brun Master Drama fra Maybelline. Gra Gosh har jeg også en grøn (lemon soda) og en blålig (ocean mist). Tilbage fra min tid som kunde hos Oriflame (det er jeg ikke længere og har ikke været det i noget nær 10 år) har jeg en Visions kohl med 2 farver - en metallic lilla i den ene ende, og en metallic blågrå i den anden. Af mascara har jeg Lancôme Hypnôse Doll Eyes waterproof i sort, en 100% Waterproof Mascara fra Rimmel i sort og en Scandal Eyes Retro Glam Waterproof i sort, også fra Rimmel Til slut har jeg en Amzing Length'n Build fra GOSH i blå (se næste billede). Af foundations har jeg Maybelline New Affinitone i nuancen 24, "golden beige", og jeg har en foundation fra Matas, som bare er "01 Lys". Jeg har naturligvis fast pudder i Maybelline "24 Golden beige", samt Max Factor "Creme Puff Golden". Jeg har lige købt en Max Factor Translucent loose powder, men den er ikke med på billedet. Derudover har jeg en lille bøtte med lidt "glitterstøv". Jeg har en 2-i-1 powder & makeup fra Manhatten Clearface i nuancen "76 sand". Udover min eyelashcurler, er min rouge fra Guerlain i en nuance, der hed 545. Men det mærke bliver vist ikke lavet længere.

Så er det også den yngste Aagrens fødselsdag. I denne Aagren-familie, altså.Min nevø, Mads, bliver 8 år i dag. Det er lidt rodet med datoerne, fordi da jeg startede på indlægget var det stadig den 13., men nu er det den 14., og så er det jo hans fødselsdag, den lille knægt. Jeg bør foretage mig noget, men hvad? Jeg er en kedelig faster. Men sådan er livet lige nu. Måske bliver jeg engang en vildt cool faster. Hvem ved?

Jeg takker af for nu, og så vil jeg lige se, om der er noget spændende jeg kan foretage mig, eller om jeg skal gå i seng. Jeg er ikke specielt træt, men af og til er det rart at få sovet alligevel :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar