Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 24. maj 2015

Urimeligheden i manglende interesse i blogging

Jeg forstår godt ideen med toiletter. Men hvorfor, når man sætter sig ned for at tisse, vælger man at tisse alle andre steder end ned i kummen? Jeg undrer mig bare.

Denne blog er meget forsømt. Jeg har ikke overskud til at blogge, zero ideas, og jeg kan ikke holde det kørende i ret mange minutter ad gangen.

Så herfra må jeg nok liiige lay off et stykke tid, slappe lidt af, tage det med ro. Få nogle mudderbade og thaimassager. Måske få trimmet mine øjenbryn og barberet mine tæer. I ved, forkæle mig selv.

Jeg vender tilbage med mellemrum, så ofte som muligt, og om ikke andet, så skrives vi ved til næste år.

Ciao babies!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar