Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 27. november 2015

Når man vil købe hele verden

Er det ikke fedt, at man virkelig ønsker sig noget, og så har man allerede købt noget andet? Åh! Men det ønskede jeg mig også! ... Okay; sagen er den, at jeg har købt et krøllejern, fordi jeg seriøst gerne vil have muligheden for at lave krøller, nu hvor mine naturlige er forsvundet igen, lige så hurtigt som de kom. Få timer efter jeg havde bestilt mit krøllejern, faldt jeg over et tøjstativ som virkelig kan gøre gavn for os i vores hverdag. Det koster 200 kroner. Men når man ikke har de 200 kroner længere....  Synes dog at have set, at tilbuddet gælder til den 11. december, så det er nok ikke så vigtigt.  Måske skal jeg reservere et. Min far kan måske hjælpe med at hente det i næste uge? Jeg har tjekket nu, og der er ikke noget af det, som er relateret til Black Friday. Super. Så er jeg tilfreds nok :)

Nu bliver det spændende om hr & fr Aagren dukker op i morgen, ikke? Der er mange faktorer, der kan spille ind, men lige nu, tror jeg måske nok lidt, at det er Renés ryg, der er problemet og hæmskoen. Jeg håber at den bliver i orden til i morgen. Jeg trænger til at få en ordentlig snak med min mor, og ikke de der korte over telefonen.

René siger, at jeg går ud over hoved og lemmer  for at få det "til at gå op" når det er noget, der omhandler mine forældre, men ikke når det er noget der omhandler hans. Det er jeg aldeles ikke enig i! Det er rigtigt at jeg ikke kommer særlig ofte til sammenkomsterne (det gør jeg faktisk aldrig - der er for mange mennesker til at jeg kan klare det), men når det er hans mor og far eller hans søster og Michael, er mere end villig til at strække mig langt for at det skal gå op. Som med mine egne forældre. Forskellen er bare, at mine forældre rent faktisk kommer her, og vi skal ind til Renés forældre, og jeg kan ikke klare turen. De gange, de kommer her, elsker jeg det! Og jeg elsker at have Renés søster og hendes kæreste på besøg. Jeg forstår slet ikke hvad fanden han snakker om. Men det gjorde mig ret irriteret, da han sagde det.

Fandens! Den der "hætte" der sidder for enden af min kuglepen, ikke den man skriver med, men den man trykker på for at få "spidsen" frem, den sprang sgu af, og nu ligger den et eller andet sted på gulvet, jeg kan ikke finde den nogen steder, og jeg har en lille kat der snasker i alt. IKKE en god kombination! Jeg må straks finde det lort! Og den er væk. Nice.

Jeg føler lidt, at jeg bliver nødt til at skynde mig at læse en bog. Som jeg vist har nævnt, lovede jeg mig selv omkring årsskiftet, at jeg inden udgangen af 2015 ville have læst 2 bøger. Det har så vist sig, at jeg ikke engang har fået læst en kvart.  Det er så ikke udelukkende min skyld, vil jeg sige, da jeg er i gang med at læse en bog sammen med René, "Don Quijote", og fordi han heller ikke er så god til at koncentrere sig, er det svært at finde tidspunkter, vi begge kan. Derfor er vi ikke nået så langt. Jeg skal vælge en bog blandt dem, jeg har, og den skal ikke være supertyk. Jeg forestiller mig ... "Introvert" eller måske "I Won't Cut My Hair". Eller jeg kan læse "Dave Mustaine: A Heavy Metal Memoir" færdig. Håbe, at jeg kanhuske de første 8 kapitler. Det kan jeg nok godt, for Dave Mustaine er jo lidt en af mine gamle "helte", og jeg plejede at vide en masse om ham.

Det er svært at skrive på på et tastatur, når ens kat slikker ens fingre. Men jeg har vasket mine fingre efter jeg smurte madder til René. Der burde være en duft af Palmolive, og ikke Agnes-ost fra Netto. Nu er der i hvert fald ingen af dele. Ikke på den hånd, i hvert fald. Det er sådan lidt, at når man flytter sin kat, kommer den bare tilbage... Godt jeg har denne dejlige ting stående:
Så har jeg naturligvis også en håndcreme, det er jeg jo nødt til, når jeg bruger den der Alcogel. Det er måske ikke så tydeligt, men den er bakteriedræbende og kan godt udtørre hænderne en del. Jeg læste i går på Wikipedia, at katte har et mildt giftstof i munden. Hm. En giftig kat. Hehe.

Dammit! Jeg hader de chok! Emma er lige hoppet fra vindueskarmen ned i en papkasse, som væltede. Jeg får fandeme hjertestop hver gang. Det kan umuligt være godt for mig at sidde her! Jeg skulle have været i bad i dag, men hvad gjorde jeg? Sov. Jeg sov hele min dag væk. Great.

Jeg vil skrive et brev til Hamid. Et rigtigt, gammeldags brev. Se, om jeg kan. Jeg har tilsyneladende mistet evnen, nemlig. Jeg har folk, jeg plejer at skrive til, som jeg bare lige pludselig ikke kan skrive til. Om det er deres breve til mig eller mig, ved jeg ikke. Men... Ja. Hamid er anderledes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar