Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 8. august 2017

Hvem er den mest kvalmende?

Hold op, jeg har arbejdet hårdt på mine anmeldelser! Jeg har kun nået 3 i dag, men jeg synes selv at de er faldet okay ud, og jeg er tilfreds med dem.

Jeg har set TJ Kirks video "The Beyonce Video". Jeg blev nødt til det, for han har truet med den i månedsvis. Den skuffede ikke. På et tidspunkt er Gwyneth Paltrow gæst hos Ellen DeGeneres, og hun siger, at Beyonce er så perfekt, at det nærmest er kvalmende. Jeg tror ikke at det er ret meget mere end tilbage til sidste år, hvor jeg så Gwyneth på en liste over de mest hadede skuespillere, fordi hun var så kvalmende perfekt. Sjovt som verden fungerer engang imellem 😉

Jeg skal til at i seng om lidt, det er (igen) blevet sent, og det er faktisk ikke meningen at jeg skal så sent i seng. I dag kom Emma til at skide (désolé mon français) lige uden foran hendes bakke, det var lidt synd for hende, for hun fik det vist ret dårligt - hun blev lige pludselig meget klæbende, og da vi havde fulgt hendes ledespor frem til den skyldige del (bæen), blev den straks samlet op og smidt væk, og ganske kort tid efter begyndte Emma at opføre sig helt normalt. 

Nå. Men jeg må nok hellere gå i seng nu. Jeg har ikke godt at sidde og glo her, og René har taget sin sovepille. Hvis I har lyst, er anmeldelserne på denne side, og det er alle dem, der ligger under august:

SLEEP TIGHT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar